Autor: Tanjug

Novi Sad
14.02.2019.
18:27
Putnički vozovi između Novog Sada i Zrenjanina ne saobraćaju od 1. februara ove godine, a razlog za to je, kažu u preduzeću "Infrastrukture železnice Srbije", nedostatak dizel-motornih garnitura i mali broj putnika.
  • Fotopress

    04.11.2019 17:51
    Brze pruge samo prazna priča
    Malo pre čitam tekst gde Zorana Mihajlović kaze kako je obnovljena pruga Zrenhanin-Novi Sad i da će Ruski voz ići brzinom 80 km.na sat.A od toga ostaju samo priče zamajavanje naroda Srbije.Do Nivog Sada se vozom putuje više od tri sata,što je strašno u ovo vreme.Zorana večito priča bajke i bidati se.Narod sve to dopušta...
  • *

    18.02.2019 09:23
    Jeste, neko će vam putovati 3+ sati... Za to vreme biciklom možeš stići do Zrenjanina.
  • VIKTOR

    15.02.2019 16:39
    BRUKA
    A sećate se s kakvom pompom su najavili kretanje voza na liniji NS-ZR? A šta smo dobili: voz iz Zrenjanina kreće u cik zore, putovanje traje s presedanja više od 3 sata i još to maltretiranje naplate. Bruka! Takva "Veza" železnicom praktično nikom nije potrebna! Svedite liniju na stvarnih 50 km, uvedite red vožnje prema potrebama putnika i onda se hvalite da ste povezali vozom dva najveća grada u Vojvodini. Ovako: čamite u 19. veku.
  • Madam

    14.02.2019 22:44
    Puder
    Kakvo je misljenje ministarke o ovoj temi ?
  • Zivan

    14.02.2019 22:07
    Rešenje je u izgradnji 17 kilometara pruge između Žablja i Zrenjanina čime bi se pružno rastojanje između Novog Sada i najvećeg banatskog grada svelo na pedeset kilometara.Vozom bi se, uz šest međustanica, putovalo 45 minuta.
  • Tokmak

    14.02.2019 22:04
    Uzalud
    Od početka se znalo da će to biti ovako. Besmislen red vožnje koji nikome ne odgovara, a brzina s kraja 19. veka.
  • Сремац

    14.02.2019 20:37
    ЛАДОЛЕЖИ
    Ладолежи из Србија воза,Железница Србије или како се већ зову не кажу шта је разлог малог броја путника.Наравно,разлог је што воз од Новог Сада до Зрењанина који су удаљени педесетак километара иде више од два сата,зато што се иде "заобилазно" преко Орловата.Која би будала до Зрењанина путовала возом три сата са преседањима?Брзе пруге су нам три пута спорије него у прошлом веку.Свака част стручљацима ладолежима из Државних институција на студијама...
  • Železnica

    14.02.2019 19:53
    kaputt
    kada će se shvatiti da su na železnici u Srbiji ostale samo kreditne linije u ime neke imaginarne budućnosti sa projekcijom potencijalnog povećanja obima prevoza stvari i putnika, na nivo onog najvećeg dostignutog u periodu 1989/1990, kada je još postojala Jugoslavija?
  • Amon

    14.02.2019 19:25
    Razlig je prebacivanje garniture za Kelebiju. Nakon uspostavljanja saobraćaja prema BG, što će biti kroz 11 meseci, ova linija će ponovo biti uspostavljena.
  • x

    14.02.2019 19:19
    y
    "...kada se za to steknu svi uslovi..."

    zar im je toliko teško da kažu na prostom srpskom jeziku ono što zaista misle?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna